poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zakupy Rossmann:)

Dziś z powodu deszczowej pogody wybrałam się na zakupy, oczywiście nie obyło się bez wizyty w Rossmannie. Od razu mówię, że za wiele nie wydałam, ale jak zwykle znalazłam kilka drobiazgów dla siebie.



Przede wszystkim potrzebowałam tusz i wybrałam kolejny na próbę. Wkrótce opiszę jak się sprawuje, zdradzę Wam, że jestem zadowolona. Oczywiście skończyły mi się maseczki, więc ich również nie zabrało w moim koszyku. Kosztowały około 2 zł za sztukę tak +/-, a te "rosmanowksie" są nawet podwójne. No i na koniec tonik i płyn do demakijażu, zobaczymy jak radzi sobie z nowym tuszem:)
Niebawem recenzje zakupionych produktów, myślę również o jakimś małym Candy na powitanie, mam nadzieję, że się skusicie.

Lecę do łazienki bo moja maseczka peel-off jest już dość sucha, aby ją ściągać, a to lubię najbardziej :)

Pozdrawiam, SkySweet:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...