sobota, 22 czerwca 2013

Ślubne inspiracje- makijaż

Wspomniałam Wam już kiedyś o zbliżającym się wielkimi krokami najważniejszym dniu w moim życiu, czyli o ślubie. Mimo sierpniowej daty, jeszcze nie dopadł mnie stres i gorączka przygotować. Może to dlatego, że wkrótce się "bronię" i to zabiera mi sen z powiek? Liczę jednak, że uda mi się zachować spokój i przyzwoicie to zdać, no i że będziecie za mnie trzymać kciuki :)

Dziś oderwałam się od nauki i postanowiłam poszukać ślubnych makijaży. Sama jeszcze nie wiem co bym chciała i co do mnie będzie pasować.
Suknia standardowo jest biła, odcinana nad biodrami i luźno puszczona w dół. Dodatki srebrne, kwiaty i buty koloru hmm brzoskwiniowego. Może Wy coś mi doradzicie, myślałam standardowo o jakiś brązach czy delikatnym makijażu.

Te są piękne, jednak wątpię, żeby u mnie wyglądały przynajmniej podobnie:)




Wkrótce muszę również wybrać fryzurkę. W jednej dosłownie zakochałam się już dawno, jednak nie bardzo pasuje do niej welon. Niby się nie przejmuję jeszcze ślubem, tylko obroną za kilka dni, ale już mam tyle pomysłów! 

Pozdrawiam, SkySweet :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...