sobota, 8 czerwca 2013

Lovely False Lashes Mascara

LOVELY FALSHE LASHES MACARA
Tusz dający efekt sztucznych rzęs


Cena: 10,99 zł
Wielkość: 11 g
Kolor: czarny

Maskara dająca efekt sztucznych rzęs. Posiada dużą, niesilikonową, gęstą szczoteczkę.

***

Tusz tak na prawdę kupiłam mamie, ale to ja pierwsza go wypróbowałam. Przynajmniej dopóki nie znajdę innego, jest moim ulubionym. Rzęsy mam nieciekawe, ale po 3 warstwach tusz efekt bardzo mi się podoba. Nie jest to może efekt sztucznych rzęs, które tak lubię, ale do stosowania na co dzień mi odpowiada.


PLUSY:
-pogrubia
-wydłuża
-trwały
-przystępna cena
-nie osypuje się

WADY:
-brak efektu sztucznych rzęs


Kompletna masakra- czyli bez tuszu...

1 warstwa

 3 warstwy

Pozdrawiam, SkySweet :)

2 komentarze:

  1. Fajny ten tusz, muszę się rozglądnąć jak moje się skończą za tymi z Wibo albo Lovely, bo jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój drugi tej firmy, wcześniej miałam z cienką szczoteczką i byłam również zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...