niedziela, 9 czerwca 2013

Sensique Matt Finish Powder

Sensique Matt Finish Powder
Puder prasowany matujący


Cena: 3,99(%)
Wielkość: 12 g
Kolor: 02

Od producenta:
Lekki puder o jedwabistej konsystencji. Formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloe vera oraz składniki absorbujące. Matowi skórę, nadaje jej zdrowy wygląd i chroni cerę. Idealny do korygowana makijażu.

***

Do zakupu skusiła mnie cena w promocji w Naturze, a że mój mi się akurat kończył, postanowiłam spróbować. Kolor fajny, nie wpada w pomarańcz. Matuje, chociaż po kilku godzinach twarz znów się błyszczy i warto dodać kolejną warstwę. Oby nie za dużo tych warstw :) Bardo szybko się kończy. Nie stosuje go codziennie, a mimo to po 3 tyg już mi dno widać.

ZALETY:
-tani
-dostępny
-matuje, jednak po czasie należy zrobić poprawki 
-nie zapycha
-nie podkreśla suchych skórek
-przyjemny zapach
-nieźle kryje

WADY:
-mało wydajny,  al za tą cenę nie ma co narzekać:)

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...