poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pianka do golenia tropical ISANA

Pianka do golenia tropical ISANA


Cenna: około 5 zł 
Wielkość: 150 ml

Przeznaczona do golenia na mokro dla kobiet. Przyjazna formuła z aloesem i witamina E. Łagodzi podrażnienia i pielęgnuje skórę nóg oraz okolic ramion i bikini. Testowana dermatologicznie.

***

Skusiłam się na nią po powrocie do golenia maszynką. Niestety wosk okazał się nie dla mnie, a skórę mam dość wrażliwą, więc wybrałam pierwszą lepszą i najtańszą piankę w Rossmannie. Cudów nie oczekiwałam, ale nie zawiodłam się na niej. Zmiękcza włoski, zwłaszcza pod pachami i w okolicy bikini. Skóra pierwszy raz nie jest podrażniona, co jest ogromnym plusem.


ZALETY:
-nawilża
-przyjemny zapach
-ułatwia depilację
-zmiękcza włoki
-nie podrażnia
-nie spływa
-dobra konsystencja
-dobra cena

WADY:
-nie zauważyłam

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że ja wolę żele do golenia niż pianki ale mam z Isany piankę i miałam dwie wersje zapachowe ale tej tropikalne u siebie w żadnym Ross nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy tej akurat nie kupiłam w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...