czwartek, 20 czerwca 2013

Lovely, Baltic Sand

LOVELY, BALTIC SAND


Cena: ok. 8 zł
Wielkość: 8 ml
Kolor: nr 3


Lakiery, które po naniesieniu i wyschnięciu tworzą efekt struktury piasku. Wystarczy jedno pociągniecie pędzelkiem aby paznokcie wyglądy jak posypane ziarenkami kolorowego piasku.
Dostępne w 3 kolorach: niebieskim, czerwonym i żółtym. 

***
Zdecydowanie moja nowa miłość...wiem wiem za szybko się zakochuje ale co poradzić? Dawno nie miałam lakieru, który schnie tak szybko, kryje jedną warstwą i jest tak trwały. Bez problemu zakrył kolorowy żel na moich pazurkach, dlatego nie zwracajcie uwagi na nierówności.  Lakier super się rozprowadza, jeszcze lepiej wygląda na paznokciach. Kupiłam ostatnią sztukę, ale zdecydowanie jak pojawią się dwa pozostałe kolory kupię je. Opakowanie standardowe, z wygodnym i długim pędzelkiem. Dość gęsta konsystencja zapewne przez dodatek tego brokatu.

Trwałość również zaskakuje, to już 3 dzień bez żadnych skaz, wytrzymał nawet godzinny basen i zmywanie :)


Kolor na zdjęciach ciut przekłamany, jednak te powyżej najbardziej go odzwierciedla.




ZALETY:
-szybko schnie
-trwały
-wydajny
-dobrze kryje
-fajna faktura

WADY:
-szkoda, że tak niewiele kolorów


Kochani wybaczcie, ale robię sobie tydzień przerwy od blogowania, ponieważ za równo tydzień mam egzamin dyplomowy. Mam nadzieję, że zdam i będę miała to z głowy :)

Pozdrawiam:)


4 komentarze:

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...