poniedziałek, 10 czerwca 2013

SILCARE Base One Pastel Violet, Pastel Orange

 Dziś coś dla fanów żeli. Przedstawiam Wam pastelowe żele firmy Silcare. Osobiście zakochałam się w tych kolorach. Poniżej przedstawiam jak prezentują się na pazurkach :)

Silcare Base One Pastel


Cena: 11,50 zł
Wielkość 5 g
Kolor: Pastel Violet, Pastel Orange

Od producenta: 
Żele Base One zostały stworzone według nowoczesnej receptury pozwalającej uzyskać wyjątkowo trwałe łańcuchy polimerowe masy żelowej. Odpowiednie ułożenie cząstek sprawia, że masa jest wytrzymała i elastyczna jednocześnie cechuje się bardzo dobrą przyczepnością zarówno do tipsa jak i do naturalnej płytki.

Nowa paleta pastelowych kolorów z linii Base One to 13 żeli w lekkich, delikatnych odcieniach. Wysoki komfort pracy gwarantuje średnia gęstość żelu oraz jego cecha samopoziomowania się na płytce. Bez problemów można łączyć je z innymi żelami.

Dzięki wyeliminowaniu kwasu akrylowego uzyskano produkt o dużo korzystniejszym działaniu na płytkę paznokcia niż standardowe żele UV. Produkt bezkwasowy. Utwardzanie 36 Watt / 2 minuty.


PALETA BARW: 13 kolorów

POJEMNOŚĆ: 5g

***

Na żelach firmy Silcare pracuję już od dłuższego czasu. Jak na razie nie zawiodłam się ani razu. W pastelowych kolorach zakochałam się od razu i musiałam na próbę zamówić 2 sztuki. Fioletowy skradł moje serce kryje bardzo ładnie, 2 cienkie warstwy są wystarczające. Natomiast pomarańczowy wymaga czasami trzeciej warstwy. Żele są trwałe i wydajne, znakomicie się z nimi pracuje.


ZALETY:
-trwałe
-wydajne
-samopoziomujący
-bezkwasowy
-duży wybór kolorów

Wad jak na razie nie zauważyłam :)


Pozdrawiam, SkySweet :)


1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam do czynienia z żelami :P Ale pięknie się prezentują :)
    PS. wyłącz weryfikację obrazkową :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...