sobota, 15 czerwca 2013

Naklejki wodne

Naklejki wodne na paznokcie 


Cena: około 3 zł

Na all natknęłam się przypadkiem na naklejki wodne. Na zdjęciach w internecie wyglądały zachęcająco, jak malowane, więc postanowiłam zakupić na próbę "kilka" sztuk. Od razu się w nich zakochałam. Wyglądają na prawdę bosko, a aplikuje się je niesamowicie szybko. 


Są płaskie, nie odstają, wystarczy zamalować bezbarwnym lakierem :) 

Ja niestety nie mam zdolności, jakoś nie radzę sobie z wzorkami, więc te naklejki są dla mnie wybawieniem. Wzór motylka pokazałam Wam już przy prezentacji żeli Silcare. Więcej propozycji możecie zobaczyć na moim drugim blogu poświęconym pazurkom 
www.tipsy-tg.flog.pl

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...