czwartek, 13 czerwca 2013

SUN OZON anti-age

Dziś słonko tak dopisało, że pierwszy raz w tym roku wybrałam się nad jezioro. W prawdzie nie z myślą o opalaniu, bo wiem, że od razu robię się czerwona, ale żeby odpocząć w cieniu. Jednak po powrocie do domu mimo filtru okazało się, że troszkę przypiekłam sobie plecy.
Wybrałam się od razu do drogerii po jakiś kremik, żeby załagodzić sytuację  i zdecydowałam się na 

SUN OZON anti-age
Balsam po opalaniu z aktywnie chroniącym kompleksem kolagenu i substancjami długotrwale nawilżającymi


Cena: 7,39 zł
Wielkość: 200 ml

Balsam po opalaniu z aktywnie chroniącym kompleksem kolagenu doskonale pielęgnuje skórę zmęczoną słońcem. Łatwo się nanosi i szybko się wchłania nie pozostawiając śladów tłuszczu. Chłodzi i pielęgnuje skórę oraz pomaga w jej szybkiej regeneracji. Specjalna formuła pielęgnacyjna z aktywnie chroniącym kompleksem kolagenu ekstraktu z owoców liczi, witaminy E i pentenolu chroni skórę przed zmęczeniem również po opalaniu. Balsam zapobiega tworzeniu się zmarszczek od słońca i przedwczesnemu starzeniu się skóry pod wpływem promieni słonecznych.

***

Wybór kosmetyków przed i po opalaniu jest ogromny. Nie wiedziałam za bardzo co wybrać, ale w końcu zdecydowałam się na ten kremik. Jak na razie nie zawiodłam się. Kremik ma fajną konsystencję, po rozsmarowaniu jak woda, nie jest tłusty i przyjemnie chłodzi obolałe plecy. Wchłania się szybko, nawilża i mam nadzieję, że załagodzi trochę zaczerwienienie. Cena w porównaniu do produktów innych firm niewielka. Zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę.






ZALETY:
-chłodzi
-nawilża
-łagodzi podrażnienie
-przyjemny zapach
-niedrogi

 WADY:
-jak na razie nie zauważyłam, ale uzupełnię jak coś znajdę :)

Warty wypróbowania.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...