piątek, 19 lipca 2013

Sensique, Pomadka Volume&Shine i Satin Touch

Sensique, Pomadka Volume 301, 304 &Shine i Satin Touch 211

Cena:3,99 zł
Wielkość:
Kolory: 301, 304, 211

Od lewej: 301, 211, 304 

Od producenta:

Volume & Shine
Pomadki nabłyszczające o nowoczesnej formule typu MAXI-LIP zwiększającej objętość ust, wzbogaconej witaminą E i olejem z kiełków pszenicy. Doskonale regenerują i nawilżają usta. Posiadają delikatny owocowy zapach.

Dostępne 10 kolorów.

Satin Touch
Atłasowe pomadki do ust z odżywczym kompleksem ceramidowym, witaminami E i C oraz filtrami UV. Doskonale regenerują i nawilżają usta nadając im piękny kolor. Na bazie najwyższej jakości naturalnych wosków oraz olejku rącznikowego bogatego w cenne NIKT. Wzbogacone o liczne składniki odżywcze odżywiają, pielęgnują i chronią.

Dostępne 10 kolorów.
***

Moja opinia:
Na pomadki skusiła mnie promocja w Naturze, zdecydowałam się na 3 kolory. 2 z serii Volume&Shine i 1 z serii Satin Touch. To moje pierwsze spotkanie z pomadkami, zwykle używam tylko błyszczyków. Pomadki zamknięte są w dość słabe i tandetne opakowania, bardzo łatwo ścierają się napisy, co widać na zdjęciach. Konsystencja  jest dość miękka, jak dla mnie troszkę za bardzo. Obie serie posiadają po 10 kolorów, więc jest wybór. Zapach i smak bardzo przyjemny, owocowy. Pomadka delikatnie nawilża usta. Dość szybko ściera  się z ust, ale za to w miarę równomiernie.

O lewej: 301, 211, 304

ZALETY:
-cena
-dostępność
-kolory
-przyjemny zapach i smak
-nie wysusza ust
-trwałość średnia
-nawilża usta

                                           301
                                                211                                    304
WADY:
-nie trwałe opakowanie
-szybko się ściera
-trochę za miękka konsystencja jak dla mnie

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...