poniedziałek, 1 lipca 2013

Pierre Rene, MIYO, Lakier mini drops

MIYO, Mini drops
Excellent shins, Great colours
Pierre Rene


Cena: 3,49 zł
Wielkość: 7 ml
Kolor: nr 133 Crystal Green


***
Moja opinia:
Lakier kupiłam ostatnio przypadkiem, w małej drogerii. Długo zastanawiałam się nad kolorem, bo wybór był ogromy. Ja wybrałam ciemną zieleń, w sumie czerń z zieloną poświatą, ale na pewno wrócę po żywsze, letnie kolory. Małe, poręczne opakowanie z cudną zawartością. Standardowy, wąski pędzelek, pozwala dobrze rozprowadzić lakier. Ma on gęstą konsystencję, dzięki czemu łatwo pokryć cały paznokieć jedną warstwą. Lakier bardzo szybko schnie. Jest bardzo trwały, Mam go od wtorku i nic z nim się nie dzieje! Jestem mile zaskoczona :)



ZALETY:
-cena
-krycie
-trwałość (nie odpryskuje)
-wybór kolorów
-mocny pigment
-szybko schnie
-kryje jedną warstwą
-łatwa aplikacja

WADY:
-dostępność


Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...