czwartek, 25 lipca 2013

PAESE Specjalistyczny podkład pielęgnujący ANTYBAKTERYJNY

PAESE Specjalistyczny podkład pielęgnujący ANTYBAKTERYJNY
skóra trądzikowa


Cena: 38 zł
Wielkość: 30 ml
Kolor: 402 naturalny

  
Od producenta:
Podkład jest przeznaczony dla cer z niedoskonałościami. Dzięki zawartości allantoiny i wyciągu z drzewa herbacianego posiada  właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne, ściągające. Podkład nie jest perfumowany, jego zapach stanowi naturalny olejek z drzewa herbacianego. Nie przesusza skóry. Nie zatyka porów. Cechuje się średnim kryciem. 
Składniki aktywne: olejek z drzewa herbacianego, aloes, allantoina, bisabolol.

***
Moja opinia:
Podkład przede wszystkim na charakterystyczny leczniczy zapach, drzewa herbacianego, który ma właściwości antybakteryjne. Mnie on akurat nie przeszkadza. Szklane opakowanie, w środku specjalna szpatułka pomocna w korzystaniu z podkładu. Konsystencja jest dość gęsta, ciężka, co pomaga w ukryciu niedoskonałości, jednak średnio nadaje się na upały Ogólnie nie jestem zwolenniczką grubej warstwy "tapety" w 30 stopniowym upale :). Kolor dla mnie niestety za ciemny, a raczej za pomarańczowy. Jestem dość blada, pozwoliłam sobie pomóc Pani sprzedającej produkty PAESE i niestety w świetle dziennym bardzo rzuca się w oczy.  Może jak już się opalę bardziej stopi się z kolorem skóry :)





ZALETY:
-zapach
-krycie
-właściwości antybakteryjne
-nie zapycha
-nie podrażnia
-nie wysusza
-matuje
-trwałość

WADY:
-dla mnie niestety za ciemna kolorystyka, brak jasnych odcieni

Pozdrawiam, SkySweet :)

1 komentarz:

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...