środa, 17 lipca 2013

Schwarzkopf, Schauma Szampon Odbudowa i pielęgnacja

Schwarzkopf, Schauma Szampon Odbudowa i pielęgnacja


Cena: 8,99 zł
Wielkość: 400 ml

Od producenta:
Ratunek dla suchych i zniszczonych włosów

Schauma Odbudowa i Pielęgnacja regeneruje zniszczone i łamliwe włosy. jej unikalna formuła z masłem shea i nawilżającym ekstraktem z kokosa rozpieszcza strukturę włosa od zewnątrz i zapewnia nawilżenie od wewnątrz.

***
Moja opinia:
Szampon z masłem Shea i ekstraktem z kokosa ma silnie regenerować i wygładzać włosy. Ma on cudny zapach,  jest bardzo wydajny, dobrze się pieni. Nie przetłuszcza i nie obciąża włosów. Duże, standardowe opakowanie, zamykane na zatrzask. Konsystencja dość wodnista, jest za to wydajny bo niewiele go aplikuje przy myciu. 


ZALETY:
-zapach
-cena
-wydajność
-dostępny
-nie powoduje łupieżu (przynajmniej u mnie)
-dobrze myje

WADY:
-nie wygładza
-nie zauważyłam regeneracji
...ale... celem szamponu jest mycie, więc jakoś nie wierze z cud właściwości, druga sprawa potrzebny jest czas i konkretna pielęgnacja włosów, aby doprowadzić je do ładu. 
Podsumowując z szamponu jestem zadowolona. 

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...