środa, 10 lipca 2013

Naklejki na paznokcie

Jakiś czas temu kupiłam sobie chyba za 4 zł naklejki na paznokcie. Juz nawet nie pamiętam gdzie, bo długo je miałam w kosmetyczce.



Postanowiłam je wypróbować i się zawiodłam. Po dopasowaniu naklejek do paznokci przykleiłam je, jednak klej nie chciał trzymać, więc pokryłam je bezbarwnym lakierem...co było błędem. Naklejki się po krzywiły i wyglądały okropnie, ale przynajmniej się trzymały.


Drugiej ręki nie malowałam, ale przez to naklejki się odklejały, także  ja też pokryłam lakierem. 



Całość nie prezentowała się za ciekawie, a całość następnego dnia odskoczyłam od paznokcie jak takie plastikowe tipsy z kiosku :)

Ogólnie nie polecam, na ten jeden dzień nie warte są tego zaangażowania w dopasowanie ich :) Podobno wodne naklejki są lepsze:)

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...