poniedziałek, 29 lipca 2013

F&F, Face concealer

F&F, Korektor pod oczy


Cenna: 7,5 zł
Wielkość: 2,5 g
Kolor: 1

Moja opinia:
Jakiś czas temu natknęłam się w Tesco na kosmetyki marki F&F, w dodatku były przecenione więc musiałam kupić kilka sztuk m.in bazę rozświetlającą, podkład i korektor. Zacznę od korektora. Ma ona kremową konsystencję, na pierwszy rzut oka dość ciężką. Kolor mimo, że dość jasny ładnie stapia się z kolorem skóry. Zauważyłam, że wchodzi w zmarszczki pod oczami, szczególnie w ciepłe dni. Tuszuje cienie pod oczami, jednak mam wrażenie, że delikatnie podkreśla pozostałe niedoskonałości. J Jeśli chodzi o pozostałe zmiany radzi sobie z nimi całkiem nieźle. Opakowanie jest małe, plastikowe zamykane na zatrzask. 


Pozdrawiam, SkySweet :)

1 komentarz:

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...