poniedziałek, 8 lipca 2013

MARION, Płyn do kręconych włosów

MARION, Płyn do kręconych włosów


Cena: ok 8 zł
Wielkość: 150 ml

Od producenta:
Pielęgnujący płyn do włosów kręconych odświeża i nawilża trudno układające się loki i fale. Chroni przed wilgocią zapobiegając puszeniu się włosów.

Sprężyste loki, zwiększona elastyczność, niepowtarzalny blask
Profesjonalnie opracowana receptura Płynu do włosów kręconych HAIR line to nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu uzyskuje się doskonałe podkreślenie skrętu loków i fal, jednocześnie zapobiegając puszeniu się włosów. Dodatkowo płyn został  wzbogacony substancjami ochronnymi (prowitamina B5) i nabłyszczającymi włosy (keratyna).

***
Moja opinia:
Kręcone włosy długo były dla mnie utrapieniem, zwłaszcza jak byłam młodsza. Ciągle chodziłam w kokach, włosy ciągle były jak "ulizane". Potem był etap ciągłego prostowania, przez moje włosy ucierpiały. Teraz staram się wykorzystać to co mam :) Często podkreślałam loczki pianką, ale robił się takie ala kask, więc poszukałam czeoś innego i znalazłam. Płyn ten ma śliczny zapach,  nie obciąża  włosów i nie przetłuszcza, ale podkreśla skręt i zapobiega puszeniu się włosów. Aplikacja bardzo łatwa dzięki pompce. 

ZALETY:
-zapach
-cena
-dostępność
-łatwa aplikacja
-podkreśla skręt
-naturalny wygląd
-zapobiega puszeniu
-włosy wyglądają "zdrowiej"

WADY
-wydajność, dość szybko się zużywa

Poza tym dla mnie idealny :)

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...