poniedziałek, 22 lipca 2013

Peelingujący żel do mycia twarzy Pure effect BeBeauty

Peelingujący żel do mycia twarzy Pure Effect BeBeauty


Cena: 4,99 zł
Wielkość: 150ml

Od producenta

Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, wygładzają powierzchnię skóry oraz odblokowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti-sebum normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest czysta, gładka i pełna blasku.

***
Moja opinia
Za tą cenę jest to świetny produkt. Idealnie domywa resztki makijażu, nawilża, oczyszcza i super pachnie. Troszkę słabo się pieni. Wygodne, duże i wydajne opakowanie. Żelowa konsystencja z delikatnymi drobinkami peelingującymi.  Produktu nie polecałabym dla osób o cerze suchej lub ze skłonnością do przesuszania. Dla cery tłustej jak moja spisuje się znakomicie. 


ZALETY:
-dobra cena
-świeży zapach
-przyjemny zapach
-oczyszcza
-wygładza
-matuje
-wydajny
-nie uczula
-nie podrażnia

WADY:
-nie znalazłam


Pozdrawiam, SkySweet :)

3 komentarze:

  1. musze wreszcie go wyłapać w mojej biedrocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego żelu BeBeauty nie mam, ale muszę kupić ;)
    zapraszam na konkurs: http://kolorowe-ciuchy.blogspot.com/2013/07/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...