sobota, 6 lipca 2013

Eveline, Lakier Colour instant 574+plusz

Eveline, Lakier Colour instant, Nail enamel


Cena: 7 zł
Wielkość: 12 ml
Kolor: 574



Cena: ok 2,50 zł

Od producenta:
Pierwszy w ofercie Eveline Cosmetics
Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci.
Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas.

***

Moja opinia:



Szybko schnący lakier z w kolorze soczystej czerwieni marki Eveline. Naszło mnie ostatnio na wypróbowanie pluszu, a że akurat miałam czerwony lakier, postanowiłam kupić go  w tym samym kolorze. 
Zacznę od opisu lakieru. Ma on cienki, wygodny pędzelek. Konsystencja dość rzadka, dzięki czemu rozprowadza się go bardzo dobrze. Kryje dobrze dwoma warstwami, mimo to schnie bardzo szybko. Producent obiecuje wytrzymałość i nie mam w sumie co narzekać, bo po 3 dniach mam tylko delikatnie starte końcówki. Cena bardzo atrakcyjna. 
Jeśli chodzi o plusz lub zamsz zamówiłam na allegro za całe 2,5 :) Inwestycja bardzo dobra. Początkowo obawiałam się aplikacji, jednak okazała się dziecinnie prosta- wystarczy zanurzyć mokry paznokieć. Efekt bardzo mi się podoba, ale niestety zdobienie nietrwałe. Następnego dnia plusz się poprzecierał i był niesamowicie brudny, a szkoda bo bardzo mi się podobało.


ZALETY:
-cena
-kolory intensywne
-trwałość
-szybko schnie
-dobrze kryje
-wygodna aplikacja
-nie odpryskuje(jednak lekko się ściera)

WADY:
-dostępny, ja kupiłam akurat w Biedronce, ale wcześniej ich nigdzie nie widziałam


Pozdrawiam, SkySweet :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...