wtorek, 7 maja 2013

Witajcie

Witajcie Kochani, nazywam się Marta, jestem studentką kosmetologii. Mimo, że zostały tylko 2 miesiące do obrony, postanowiłam stworzyć kolejny blog, tym razem bliższy mojej przyszłej pracy.

"Strefa piękna" postała, aby dzielić się z Wami moimi opiniami na temat kosmetyków, a także ich recenzjami, radami, chcę także prezentować Wam zabiegi na twarz i ciało, które pomogą uporać się z niedoskonałościami i naszymi kompleksami.

Mam również przygotowane do Was wskazówki, które mam nadzieję, przypadną Wam do gustu.

Także zapraszam do odwiedzania mojego bloga, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, jeśli tylko będę w stanie.

Pozdrawiam, SkySweet:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...