środa, 29 maja 2013

Soft touch mousse Essence

Soft touch mousse Essence


Cena: 15,90 zł
Wielkość: 16 g
Kolor: 02 matt beige

Kremowy i lekki podkład o konsystencji musu. Zapewnia delikatne, pudrowe wykończenie oraz matowy wygląd cery. Dostępny w  naturalnych odcieniach.

***

Ten podkład zakupiłam sobie na próbę, nigdy nie stosowałam podkładu w musie. Trochę przeraziłam się koloru, bo po wyjściu z drogerii, kolor wydał mi się za ciemny, ale na twarzy prezentuje się całkiem fajnie. Mam sporo przebarwień i dość dobrze je maskuje, wiadomo z korektorem efekt jeszcze lepszy. Twarz wydaje się wygładzona. Trochę szybko się zużywa, po miesiącu używania zostały mi boki słoiczka.



Zalety:
-dobre kryje
-matuje
-dobra cena
-nie zapycha
-neutralny zapach

Wady:
-za mały wybór kolorów
-podkreśla suche skórki
-mało wydajny

Polecam wypróbować ten produkt osobom z cerą tłustą i mieszaną.

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...