piątek, 10 maja 2013

BB Krem Nivea

BB Cream NIVEA
5w1 Upiększający Krem Nawilżający


Cena: 14,99 zł (promocja Rossmann)
Wielkość: 50 ml
Kolor: Cera jasna

Krem wzbogacony w minerały, prowitaminę B5 i odrobinę podkładu:
-wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność porów
-tuszuje niedoskonałości takie jak: oznaki zmęczenia, cienie pod oczami, przebarwienia, skazy, zaczerwienienia, linie mimiczne
-rozświetla cerę, podkreślając jej naturalny koloryt
-szybko się wchłania i nawilża
-dzięki SPF 10 pomaga chronić skórę przed przedwczesnym starzeniem się, spowodowanym szkodliwym działaniem promieni słonecznych

***

Moim zdaniem producenci całkowicie pomylili się, podpisując, że ten krem przeznaczony jest do cery jasnej.    Owszem po zimie cera jest dość jasna, ale raczej nie należę do osób z bardzo jasną cerą, a mimo wszystko krem ten jest dla mnie zdecydowanie za ciemny. Efekt maski u mnie jest tak widoczny, że niestety szkoda mi wydanych pieniędzy na niego. Zapach przyjemny, lekko nawilża, jednak nie wiem jak sprawdza się w upalne dni bo wstyd mi go użyć, aby to sprawdzić.


ZALETY:
-wady zapach(typowy zapach kremów Nivea)
-łatwo się go rozprowadza
-przystępna cena
-nawilża

WADY:
-bardzo ciemny
-mały wybór kolorów
-podkreśla suche skórki
-zbiera się w zagłębieniach skóry




Jestem naprawdę rozczarowana, nie oczekiwałam niewiadomo jakich efektów za tą cenę, jednak mimo wszystko kolor mnie przeraził. Szkoda, że w drogeriach nie ma testerów, aby zobaczyć kolor. Na pewno powstrzymałoby to wiele kobiet przed zakupem

Pozdrawiam, SkySweet  :)

1 komentarz:

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...