środa, 26 marca 2014

Golden Rose, Holiday Nails, # 63

Witajcie Kochani,
wybaczcie, że tak długo się nie odzywałam, ale  te ostatnie miesiące minęły mi tak szybko, że nawet nie wiem co się działo! Tak w skrócie to zostałam kosmetologiem, wyszłam za mąż, wyjechałam z granicę i wróciłam, a teraz szukam pracy w zawodzie, dorabiając w bistro :) Jak widać w jednym zdaniu można streścić 7 miesięcy życia! 

A teraz wracam do moich wszystkich blogów i zacznę standardowo od lakieru, którego znacie już pewnie wszystkie :)
Golden Rose Holiday Nails w kolorze bladego różu w sam raz na nadchodzącą piękną pogodę.




 
Cena: 10,40 zł
Kolor: 63


ZALETY:
-trwały
-wydajny
-szybko schnie
-łatwo się go aplikuje
-matowe wykończenie
-intensywny kolor
-konsystencja




Całuję i obiecuję się tu teraz częściej pojawiać :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...