czwartek, 30 października 2014

Halloween cz.1

Jako, że jutro Halloween, postanowiłam pobawić się i stworzyć jakieś obrzydlistwa. Oczywiście brak mi odpowiednich produktów, więc znalazłam w kuchni żelatynę, barwniki i eksperymentowałam. Wprawdzie nigdzie się nie wybieram jutro, ale z nudów, czemu by nie spróbować? Mam kilka chętnych osób na makijaż jutro, więc może coś wykorzystamy. Metodą prób i błędów powstało coś takiego:


Dwie próby i dwie inne "techniki". Pierwsza z użyciem żelatyny, druga z klejem do rzęs :)


Do prawdziwych ran brakuje temu sporo, za to zabawa była przednia. Fajnie spróbować zrobić coś innego.

Mam nadzieję, że jutro uda mi się pokazać Wam co zmalowałam.

Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdą sugestię, gorąco dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...